תוכנית בריאות לגור כלבים – עד הבית

תוכנית בריאות לגור כלבים היא תוכנית המעניקה למי שיש אותה את כל החיסונים שהגור נזקק להם בשנה הראשונה לחייו בתוספת בהנחה משמעותית והטבות  נוספות במהלך השנה כולה.

השנה הראשונה לחיי הגור עמוסה החיסונים. כמו בתינוקות האומנים גם לגורי כלבים צריך לבנות מערכת חיסון יעילה בהתמודדות נגד מחלות שונות שחלקן גם קטלניות לגורים .

ולכן המוטו שלי הוא : ” עדיף למנוע מחלות מלטפל בהן”

תוכנית הגורים כוללת:

שלושה חיסוני מתומן

חיסון מתומן כשמו ,מגן על הגור מפני 8 מחלות: כלבלבת, פרוו-וירוס, אדנווירוס סוג 2 ,פאראאינפלואנצה וארבעה זנים של לפטוספירה (עכברת) החיסונים מתבצעים החל מגיל 6-8 שבועות וחוזרים על חיסון כל 3-4 שבועות

שלושה טיפולים כנגד תולעי מעיים

תולעי מעיים – נמצאים לרוב ביונקים בינהם כלבים, חתולים ואף בני אדם יכולים להדבק בתולעי המעיים. בגורים יש נגיעות גבוהה בתולעי מעיים שיכולים לעבור מהאם, צואה של כלבים אחרים ואף מפרעושים. הטיפול נגד תולעי המעיים מתבצע כשלוש פעמים בשנה הראשונה לחיים

שבב מיקרו זיהוי אלקטרוני

ע”פ חוק כל כלב מעל גיל 3 חודשים צריך להיות מסומן בשבב תת עורי ומחוסן נגד מחלת הכלבת. השבב מתבצע בהזרקה תת עורית ולא מצריך הרדמה כלל

חיסון כלבת

חיסון כלבת הינו חיסון חובה על פי חוק במדינת ישראל. כל כלב מעל גיל 3 חודשים צריך להיות משובב ומחוסן נגד מחלת הכלבת. התוכנית כוללת את עלות החיסון אך אינה כוללת את אגרת הכלבת המשולמת לרשות המקומית במעמד החיסון (66 שח) בכרטיס אשראי במועד החיסון

חמישה טיפולים מונעים נגד תולעת הפארק

תולעת הפארק הינה תולעת העלולה להיות קטלנית לכלבים . אין חיסון נגד תולעת הפארק וכן אנו מבצעים טיפול מונע נגד תולעת הפארק כל חודשיים בזריקה תת עורית.

הטבות נוספות

מי ששומר על כלבו במהלך כל השנה זכאי גם להטבה מבחינתי: 50% הנחה על בדיקה רפואית במסגרת שעות הפעילות 10%הנחה על בדיקות רפואיות בשבת או מחוץ לשעות הפעילות 10% הנחה על כל התרופות כולל כדורים נגד פרעושים וקרציות

התוכנית אינה חובה אבל מקנה הנחה והטבות לבעלי התוכנית.

*התוכנית הינה אישית ואינה ניתנת להעברה בין בעלי החיים השונים

*במקרה של ביטול התוכנית הקיזוז יהיה ממחיר המחירון בהפחתת ההנחות שהתקבלו במסגרת התוכנית ובניקוי של 100 שקלים .