וטרינר בת שלמה – ד”ר צדוק שיפרוט

וטרינר בת שלמה – ביקור בית

השירותים הרפאויים הניתנים במסגרת ביקור בית הינם רבים ומגוונים.  ד”ר צדוק שיפרוט וטרינר בת שלמה -מבצע  ביקורי בית בבת שלמה, שבמסגרתם ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות כגון: בדיקות רפואיות, טיפולים, בדיקות מעבדה, חיסונים: חיסון משושה, חיסון כלבת, חיסון מרובע, חיסוני שעלת המכלאות, תולעת הפארק, תילועים, ייעוץ וטרינרי,  והדרכה מגורות ועד  זקנה. וטרינר בת שלמה.

וטרינר בת שלמה באורח החיים היומיומי שלנו בין העבודה, הריצות והסידורים לעיתים נדחקת הדאגה לבריאות בעלי החיים שלנו במורד סדר העדיפויות אם באיחור במתן החיסונים או באי היכולת להביא את בעל החיים למרפאה בשעות הפעילות לקבלת טיפול רפואי או טיפול מונעים .

ביקור בית במסגרת ״וטרינר עד הבית״ הוא הפתרון מצויין לבעל החיים שלכם ולכם, הבעלים.

הוטרינר מגיע אליכם לבת שלמה לביתכם בשעות הנוחות לכם

יתרונות וטרינר עד הבית לכלבים וחתולים

.קבלת טיפול רפואי בסביבה הטבעית של חיית המחמד שלכם

הפחתת הסטרס והמתח הכרוך בעצם הנסיעה למרפאה. (קשה במיוחד לחתולים)

מניעת חשיפה מבעלי חיים חולים שנמצאים במרפאה ומניעת מחלות ותחלואה.

יתרונות ביקור הבית  לבעלים

שעות פעילות נוחות ומגוונות המאפשרת טיפול ללא המתנה בתור בזמן הנוח לכם.

.המנעות מהסעת בעל החיים למרפאה

ללא תשלום נוסף – בדיקה במחיר ביקור במרפאה וללא עלות הגעה נוספת

במסגרת ביקורי הבית ניתן לבצע את כל החיסונים הנדרשים (חיסון כלבת, חיסון משושה, טיפול מונע לתולעת הפארק ,טיפול נגד תולעי מעיים, חיסוני שעלת המכלאות וחיסון מרובע)

חשוב לדעת ולהבין, שעם כל היתרונות בביקור הבית, ישנן גם הגבלות. לא כל הטיפולים האפשריים ניתנים לעשות במסגרת ביקור הבית. בדיקות רנטגן או פרוצדורות כירורגיות יבוצעו במרפאה.

וטרינר בת שלמה  – ביקור בית

לתאום תור , או התייעצות  התקשר